lunes, 3 de octubre de 2011

DESKRIBAPENA

Nik Guille Sanchez deitzen det lagun bat deskribatuko dut.
Nik Guille uda honetan ezagutu nuen "Cosme"-ren alboan dagoen parke batean lagun batzuk aurkeztu zizkidate, haien artean Guille zegoen.
Guille duela gutxi ezagutu nuen baina hala era oso lagun ona da jatorra eta zintzoa.
10 urtetik egiten du Kung-fu eta bere estiloa "Tigre negro" deritzo. Altua da eta indartsua beltzarana eta piskat pijoa.
Pasaden udan Unaien lagunekin ateratzen zuen baina orain gurekin dator.
Guille kanpotik ikusita baharbada oso zakarra iruditu dezake baina ondo ezagutzen duzunean konturatzen zara ez dela horrelakoa dugu.
Guilleri esker oraian txamizoa dugu bera bilatu baitzuen.
Ere lagundu zigun txamizoa amueblatzen, nire ustez oso tipo jatorra da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario