lunes, 3 de octubre de 2011

Deskribapena

Duela bi hilabete ezagutu ginen Maitane eta ni, Ingalaterra geundela. Neska gaztea da, niore adinekoa hobeto esanda.

Nire altueraren inguruan ibiliko da, ez da oso altua eta argala da. Azal ilunda du eta ilea, berriz, hori argia.
Neska alaia eta oso jatorra da, nahiz eta hasieran, hori ez iruditu. Lehen begiradan, neska lotsatia izago zela pentsatu nuen, gutxi hitz egiten duen hoietako beste bat zela, baina denborarekin ikusi nuen, guztiz okertua nenbilela.

Hiri batean bizi zen, Gasteizko edialdean, eta bere janzkera, hitz egiteko era eta hainbat pare gauza gehiagotik, bazirudien dendak gustoko zituela eta kirola gorrotatzen zuela hiriko edoizein neska izango zela. Denborarekin, hilabete batean, lagun minak egin ginen, eta batak bestea sakon-sakon ezagutu genuen.

Ez zen diskotekak, arropa asko gustoko eta kirola gorroto zuen halako neska bat. Hori iruditu arren, bera beste motatako neska zen. Kirola gustoko zuen, Alavesekoa baitzen. Mendia, baita ere. Eta diskoteketan ibiltzea ez zem nere denborapasarik gustokoena.

HIlabete horretan, neska zoragarria zela ikusi nuen, nire antzeko pentsamenduak, arratsalde aspergarrietan zer egiten genuan, eta beste hainbat gauza hamankomonuen genituela konturatu ginen.


Uxue.

No hay comentarios:

Publicar un comentario